Hoezo zou een student (g)een LinkedIn profiel hebben? #100Words #HRthoughts

linked in websiteGisteren las ik op internet dat LinkedIn momenteel 4 miljoen Nederlanders met elkaar verbindt. Wow, dat zijn nog een cijfers. Ik herinner me dat ik vier jaar geleden tijdens een college over Social Media aan de aanwezige communicatiestudenten vroeg hoeveel van hen op LinkedIn zaten. Twee of drie staken hun hand op. De rest keek me verwonderd aan: Hoezo? Waarom zou een student een profiel op LinkedIn moeten hebben? Deze week stelde ik tijdens colleges over Social Media weer deze vraag: iedereen stak zijn hand op. Ze keken me verwonderd aan: Hoezo? Zijn er dan studenten die geen profiel op LinkedIn hebben? Tijden veranderen…

Over dianarussohrbp

Ik ben een zelfstandige HR Business Partner en ik adviseer en ondersteun organisaties op het gebied van Employer & Internal Branding, Medewerker Engagement, HR & Social Media (de bijbehorende verandertrajcten) en De Nieuwe Organisatie.

Geplaatst op 16 mei 2013, in 100 words HR thoughts en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

