Ga je voor kwantiteit of kwaliteit van je LinkedIn netwerk? #100Words #HRthoughts

Inner Circle Ourter Circle en Far Out CircleTijdens mijn presentaties houd ik altijd een hartstochtelijk pleidooi waarom ik de kwaliteit van het LinkedIn netwerk belangrijker vind dan de kwantiteit. Ik ben namelijk een firm believer in de kracht van aanbevelen, doorverwijzen en verbinden als dit persoonlijk en beargumenteerd gebeurt. Dus wil ik pas met je linken als ik weet wie je bent, we elkaar een keer recht in de ogen hebben gekeken en ik in drie zinnen iets nuttigs over je kan vertellen. En vice versa. Concentreer je op de Inner Circle, want de Outer Circle en Far Outer Circle krijg je er automatisch bij!

Over dianarussohrbp

Ik ben een zelfstandige HR Business Partner en ik adviseer en ondersteun organisaties op het gebied van Employer & Internal Branding, Medewerker Engagement, HR & Social Media (de bijbehorende verandertrajcten) en De Nieuwe Organisatie.

Geplaatst op 29 mei 2013, in 100 words HR thoughts en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

