Oud gedrag in een nieuwe wereld!

Opening Hours FCC Steve SnodgrassHet is moeilijk te rijmen in een wereld waar 24/7 en real-time ingeburgerd zijn om ‘openingstijden’ van het webcare-team op Twitter te vermelden zoals sommige organisaties doen. Wellicht is het beter om dan aan te geven dat je als organisatie je uiterste best doet zo snel mogelijk te reageren. Het komt ook vreemd over een ‘zomerstop’ aan te kondigen als actieve kennis community omdat de aanjager op vakantie gaat. Alsof je de dynamiek van een dergelijke groep zomaar even stil kunt zetten! Door interne rolverdelingen, processen en gedrag aan te passen wordt het wél mogelijk om aan deze continue wereld deel te nemen.

Over dianarussohrbp

Ik ben een zelfstandige HR Business Partner en ik adviseer en ondersteun organisaties op het gebied van Employer & Internal Branding, Medewerker Engagement, HR & Social Media (de bijbehorende verandertrajcten) en De Nieuwe Organisatie.

Geplaatst op 11 juli 2013, in 100 words HR thoughts en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers op de volgende wijze: